Biały Miesiąc – odkryj mocstyczniowych promocjiW styczniu biel powinna królować na ulicach naszych miast. Gdy brakuje jej na zewnątrz, można ją znaleźć w alejkach większości marketów. Jest to znak, że rozpoczął się
Informacja prasowaKolekcja blatów Premium Pfleiderer to rozwiązanie dla tych, którzy od materiałów wykończeniowych oczekują czegoś więcej niż wyłącznie estetyki. W kolekcji Premium znajdziemy nie tylko najmodniejsze dekory
Jak często zmieniasz gąbkę do naczyń?Zdecydowanie za rzadko!Sięgamy po nią częściej niż nam się wydaje. Nie zdetronizowała jej nawet zmywarka, która gości w wielu polskich domach. Kiedy trzeba umyć na szybko sztućce, w
TARAS NA GRUNCIE – PEWNIE I SZYBKOCzy można wykonać taras tak prosto i szybko jak ścieżkę w ogrodzie? Tak. To metoda tarasu na gruncie. Zamiast przyzwyczajeniaWciąż jedną z najpopularniejszych metod wykonania tarasu jest o
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna odsłona klasyki – lampy wiszące z kolekcji STONE marki Nowodvorski LightingKategoria: stone, kolekcja, nowodvorski Najnowsze trendy wnętrzarskie cora
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT Warszawa, Polska [10 października 2019 r.] – Firma Vertiv została sklasyfikowana przez agencję analityczną IHS Markit jako jeden z
Poduszki z przekazem– dobre na każdą okazję i do każdego wnętrza Plakaty i koszulki z przekazem mają godną konkurencję – „statement cushions”. Poduszki z zabawnymi lub motywacyjnymi cytatami, życzeniami czy wyznan
Warszawa, 06.07.2018 r.W pierwszej połowie roku weszło w życie pięć ustaw dotyczących działalności gospodarczej, składających się na tak zwaną Konstytucję Biznesu. Ich celem jest przede wszystkim zreformowanie i uproszcze
Informacja prasowa Warszawa, 12 stycznia 2021 r.Notowana na rynku głównym GPW spółka kosmetyczna Miraculum w grudniu 2020 roku osiągnęła 1,7 mln przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzros